Get your own Digital Clock

Sunday, August 21, 2011

-Dpat Text Dea lagy (:


Heyy ^^ harineh aku mulakan harii mcm biase . aku bnguns pagi , tp tak break fast lha . puase nyod ! ahaa . aku start kemas umaa for raya t . angah aku plaq tak keja arineh . so , same-2 lha ktorg kemas . act , pg td aku text ngn Miley . adoyy , dea kecik hati gilaa ngn aku . bayangkan 4 hary aku tak text dea . betol punya maraa dea . aku mtak maaf , Alhamdulillah , dea maafkan . dea cakap dea takod aku tggal dea . *I takkan tggal u lha tembam (: I syg u tao ^^ sampai malam neh aku text dea . hepyy sgt doe dapat bff mcm Miley . sumpah aku sayang dea sgt . lu kacao dea , wa rembad lu . hee . aku slalu doa *Ya Allah , peliharalha hbgn kami neh , nd berkatilha hbgn neh . aminn .. act smalam aku bbukaa kt umaa shah . best oohh . dea bg aku cd game . ahaa . fams dea agak mantol tp sporting . naik segan aku smalam . HAHA . wtv lha . asal perod aku kenyang . tengs bro ! kao mmg kawan sampai mati aku (: aien , aku faham perasaan dea . pas ktorg break . dea still nak attention dr aku . tp , jujo aku mcm dah hapy idop single . mcm malas nak pk sume neh lg . maaf aien , aku bkn tak kesah pasal kao , just aku taknak kao saked atyy ngn aku lagyy . aku akan carii masa ntok text kao nd aku nak kao luahkan seluruh isi haty kao . oke ? k lha , esok nak sch . adios (;