Get your own Digital Clock

Tuesday, August 16, 2011


-confuse --“


haluuu ^^ hee . harineh mcm biase lha . aku g sch . kt sch , aku ade bincang dgn cikgu pasal nak buad graffiti dalam kelas . mcm bebakat jea aku kann . tp ape pown aku tak reti . haha . then , bilaa time balek , aku dapat tahu , ejal tak sch . dea cakap dea penad keja . adoyy kann dah susah keja sambil sch --" haihh . aku dah dapat sijil ICT dah ^^ err , act ade smething yang aku fikirkan drpd aku habes berbuka sampai aku nak tidoo neh . td Miley call . hepy siot ^^ nd tadi jugak aku text aien . ktorg bebaek . tp tak get back lha . then Halida , budaa SIGS tho . ktorg memb . tp , dea mcm take serious jea . dea cakap dea need aku . adoyy , Ya Allah , bagi lha aku petunjuk . mne yang sesuai ntok aku Ya Allah (: tp , aku lg prefer Miley lha . huu . tp dea bff aku . lg berharga dr coup ^^ dea cakap dea ade bace blog memb aku , ade pica aku . then dea saked hati . ahaa jeles lha tho . hii . tkpe lha . aku sayang kao tao tembam ! ^^kao bff aku sampai mati . ntok Aien nd Halida , bg aku mase . myb , kita hny mampu kawan . hanya Allah yg menentukan . sampai sini sahje dulu , adios (;