Get your own Digital Clock

Monday, August 15, 2011


-ap sehh T.T


harineh macam biase aku start sch . pagi tadi pukul 8.30 aku sampai sch . banguns lambad xD so bilaa aku sampai kat sch , aku nmpak shah happyface jea aku dah sengeh dah . terus lepak sebelah dea . dea cakap , "weh alep , kao pegii amek beg kao , kao ddok sebelah neh" . HAHA sengal ! aku enjoy gilaa kat sch . lagi-2 harineh dah masok 1/2 Ramadhan . sampai memekak lagu raya dalam kelas . adoyy memekak ! ahaa . then , aku balek rumah , aku tido . tadi aku g terawih ngn syafiq ramsey . then bilaa balek rumah aku onl . tp , tak lame . aku rase mcm ilang mood nak onl . sbb 'dea' . aku tak paham . aku tahu dea jeles yg  aku wtw dgnn pmpuan , member dea sndiri . pastho dea bolee nak buad statement pasal yg dea nak lupakan aku , benci aku segala bagai . pastho nak menangkan kawan-2 dea . mcm aku neh terok sangad . dea tak sedar ke selama 3 tahun neh dea slalu dgnn sape ? takpe lha . aku redha . dea bkn ntok aku . aku redha Ya Allah (': tlgg jagakan dea Ya Allah . skrg mase ntok aku focus kt study . tak pk pown nak coup . lantak 'dea' lha nak jeles ke ape ke . nak benci aku kan ? go ahead (: don't belok-2 . p/s ; Miley , maaf tak repl text you , i tkde cdid . huu . sampai sini dulu , adios (: