Get your own Digital Clock

Friday, August 26, 2011


-Gila kentang xD

Haluuu ^^ first of all aku nk cakap cuti sekolah dah start ! *walao aku tak sch pagi tadi T.T bangun lambad woo . sedaa-2 jea dah pukol 8 . adoyy . semalam aku tetido , text Miley aku tak repl . huu dea marah sbb aku tak share probs aku dgnn dea . aku bkn taknak share . tp , aku takod benda neh buad dea sedih . yelaa , Aien dah tahu pasal aku dgnn Miley . dea cakap aku coup dgnn Miley . mne ade ! aku dgn Miley BFF smpai mati . act bg aku , BFF lg mmbahagiakan hidop aku than coup . huu . aku pelik dgnn Aien . ktorg dah break , tp dea mcm takbole terima . why ? sbb dea still sayangkan aku kea ? hm . jujo aku mcm dah tawar hati nak coup-2 neh . better hidop sorg (: aku still ade kawan-2 . yg faham aku , bole buad bincang masalah . dulu aku ade jugak bestfriend , tp skrg dah tak rapat . ade yg mcm dah belagak dgnn aku . huu takpe lha . aku redha (‘: Allah dah gantikan kawan lame kpd kawan baru ((: aku happy sekarang . act aku ade plan lepas raya neh . plan ape ? tunggu ! ahaa . hahh lupa nak gtao , harineh hari yg ke-26 aku berpuasa !!! nak raya dah (: hee . angah cakap ahad neh g shops . taktahu lha jadi ke tak . gila lha lao tak jd . tak beraya aku ! ahaa . adoyy , sedih jugak tak g sch tadi . tak dapat nak mtak maaf kt cikgu T.T huu . takpe , naik cutii bole ^^ ahaa . let’s go ! life must be carried on aliff ! hee . adios !