Get your own Digital Clock

Thursday, October 13, 2011


 tomorrow is the 3rd day of final exam


heys blog >< ladah bpe hari tak update kao neh . hee . takpe lha , tak pentig . the most important yg aku nk story nehh ^^ haa semalam hari petame aku hadap final exam . fuhh bukan main saked kepala aku nk pk kann isi karangan BM ketas 1 tho --" tp so far Alhamdulillah lha . tady pown jawan ketas SEJARAH okay :) maklum lha banyak infomation . HAHA . aku tak target semuaa A . just aku hope sangad dapat 4 A ke atas . *amin . huh , penad lha citer pasal exam neh . skrg aku nk ckp pasal Shah Happyface . haa ktorg dah member macam biase ! HAHA . happy siot aku . dea lha start dulu ddok sebelah aku mase extra class Math >< huu then lepas class tho makk dea ajak aku makan ABC kat Skudai . mase tho ktorgg story lha knp bole sampai tak tego seminggu . haha . takde salah sesape pown lha . masing-2 yg menyombong xD btw Alhamdulillah lha dah dapat kawan lama semulaa . boud Miley :) haa dea pggl aku Byy sehh aritho . bebungaa sumee hati aku xD waa dea jadi photographer ntok sch dea . bkn main glamour lagy dea pakai baju kurung warna oren . *lawaa jugak bini ak neh . HAHA perasan . bila dea jd bini kao lep ? >< tp , jujo aku hapy kenal dgnn dea . dea still ade dgnn aku sampai sekarang . time aku sedih , dea ade . time aku suka , dea ade . tengs eah Miley . sumpah aku sayang kao <3 hee . lg satu dea care betol boud Iman . dah mcm parents Iman dah ktorg neh . aku papa , dea mama . *cewahh xD td ktorg discuss pasal paper BI . hope u'll get best result yarh sayang [: sebelum dea tido , aku col dea .act aku tgaa demam + sesema . suara pown sengau dah . sekali dea pown sesema dah >M suare sengau masing-2 . HAHA . tp aku hapy dapat dgaa suare dea . satu hari neh takk dapat dgaa . mne takk rindu xD now dea dah tidoo kod . biaa lha . kesian dea penads study . mimpi byy tao ? hii . k lha , nk tido dah neh . later aku update kao lagy yarh blog . Adios ~

#sumpahakusayangkaoFateenHazira <3