Get your own Digital Clock

Saturday, October 8, 2011

-i pk you jea masa tho [':

heys blog :) sory sbb dah bpe lama tk update . act banyak benda aku nk cerita , tp tkpe lha . biaa org tSyg aku tho jea yg tahu ape aku buad . sume aku share dgnn dea . hee . act , ptgg semalam ktorg Skype ^^ best gila . masok neh dah 2 kali aku skype dgn dea . lg sekali aku dpt tgok muka dea , pp dea yg tembam tho ^^ haha . hapy gila . rase mcm taknak log out jea skype tho . hee . pastho malam ktorg text . ktorg citer pasal mase aku hantar phone kt kedai tho . huu baru aku tahu mcm mne dea rase lepas aku tak text dea 2 hari tho . rse menyesal pown ade sbb pegy hantar phone kt kedai tho . haha . kesian bini aku neh . jgn risao okay , lepas neh takk hantar phone lagy dah . hee . then semalam aku tjumpa lagu neh , pakcik aku yg tunjuk ,
Masih Disini Masih Denganmu by Goliath . best jugak lagu neh . layan woo . nk bagi dea lha nty xD 
so sekarang aku rase tenang siked , Shah still dgnn kawan-2 dea . aku dah dpt tahu knp dea jd mcm tho . tp tkpelha . salah aku jugak kod [': Aien , skrg dea pown dah ade pengganti . nd ktorg berkawan sekarang . harap dea hapy dgnn hidup dea . aku pulak , mggu depan dah start exaam , *bini aku neh pown sama :D malam neh kod baru start study . *tp sayang aku neh tetiap hari study . rajinnyaa xD i doaakan you lulus semuaa subject eah . *math sekali . tehee -- ade mase lagy neh nk study . buad lha study group dgnn linda kea , Ikin kea . okay ? nd tengs sbb , ade dgnn I . nk masuk 9 bulan dah . kann Miley ? *engad lagy 1st kite kenal . haha . bestt kann time tho ? huu . i slalu doa , dpt jumpaa you hujung tahun nty . lao ade rezeki dpt lha jpe . you pown doaa sekali eah :) tengs sbb sudi jd BFF i , Bini i , GF i xD #isayangyoutahu ! tgcare kt sana . i tahu you pandai jagadiri . okay lha , i'll stop here . byee blog , Adios !