Get your own Digital Clock

Saturday, September 10, 2011

-Reaksi baca blog Miley

Hey hey ^^ td aku dapat tgok blog Miley . ade pica aku !!! ehe , terharu sehh wa . pape pown , arineh aku ade buad open house . hope budak-2 neh dtgg . semalam aku g catering . Miley perli aku , dea ckp aku lemau sebab saked badan xD *laky I neh mmg lemau . DEA cakap . ehee , Miley ! lepas text you jea I teros semangat tao tao !  haha . Alhamdulillah , sume dah settle . ‘dea’ pown dah lepaskan aku (‘: takpe , aku redha atas sume neh (: hee , pape pown , life must be carried on kann ^^ huu hapy gila aku bace blog ziee tady ^^ aku engad nk bg dea bace blog aku lha . dea nk sangad bace . sampai majok ngn aku xD sabaa eah sayang . u mmg patot baca . u kann bini I (: *pengubad hati aku lepas aku ditinggalkan ((: engad nk jempod u dtgg umaa I arineh , tp , u jaoh T.T takpe lha , ade jodoh , kita akan dpt jpe jugak . sabaa eah Ultrawoman (: tengs for the blog . aku sayang kao sangad Fateen Hazira (: jgn tinggal I eah ? k lha , td I ckp ngn u I nk mandi kann . mandi dulu , byee Sayang ! *tengs foe being in my heart now my Ultrawoman ^^ mandi dulu , byeeee !