Get your own Digital Clock

Monday, September 19, 2011

-mandimanda di Tg Balau - 18/9/2011


haa pagi neh aku bangun mcm biasee . pkol 10.30 xD then aku onl , aku nampak , Miley onl !!!hee then aku IM dgnn dea ^^ pastho aku cakap aku nk mandii . masa otw tho , bibir cakaparineh nk balek kg dea kt Kota Tinggi . huu excited wehh . haha . then aku sesiap , bodee aku dtgg amek . haha penoh satu keta xD Botak pown ekod sekali . badan dea jea dah sekilo xD then ktorg betolak , lalu highway baru  ! ade jambatan ^^ ahaa . panjang ouhh . mse dalam pejalanan , aku text Miley , tp sekejap sbb dea takde cdid T.T then sampai sane jea aku teros salam atok , nenek bibir , then mencekik xD lapo gila xD fyi umi , baba , tok ngah , tok tot aku pown ade sekali ^^ wahh meriahhhaahahahah . eheee *over . then takde banyak bunyi , ktorgg pown teros ke Tg Balau . aku tak mandi . beriyaa datang sebab nk skype dgn Miley Haziraa (bini tSyg aku) kt tepii laut ^^ ahaa sumpah dea comil ^^ manjaa ouhhh . hapy aku dapat tgok dea livee depan mata *walao dalam skype ^^ jadi lha , asal i dapat tgok u Sayang (:  dapat lha tgok rambod baru u tho ! ahahahaha ! hee , then dah penad mandii , ktorgg betolak balek JB (: tp aku takterus balek . ktorgg singgah umaa memb bode , beraya :D then umaa Ejal Ultraman .  ade openhouse ^^ hee . then balek , aku prep for sch , then , tidooo . wait ! aku ade makan mee goreng sebelum tidoo plus text Miley . haha . then dea ajak tidoo  --, ap lagy ? jum tido xD Adios !