Get your own Digital Clock

Friday, September 16, 2011

-lalala

Heyyy ^^ wah dah bpe ary aku tak update blog neh xD hee sory lha . bz siked ^^ pelik kann harineh cuti ? act harineh ary 1 Malaysia ^^ tady aku tgok kt tv , TLDM buad lintas hormat .. sumpah smart gila ! hee . woii haritho aku tetido tao tao . then aku tejaga pkul 1.30 pagi . then aku onl kejap . tetiba aku teringad kat Miley ^^ aku rase dea tak tydo lagy . so ak col dea . aku engad dea tak angkad . sekali aku dgaa suare dea cakap “hello” . wah bebunga Hati aku xD then ktorgg bebual . ckp pasal hal dea dgnn Aien . dea cakap Aien dah mtak maaf dgnn dea (: good lha . then dea cakap , biaa kau dgnn dea nmpak mcm kawan dekad FB (: hee . yelaa Miley . ntok awak ape sahje ^^ then semalam aku g sch mcm biase . cikgu pown dah okay . tak mcm siod dah . haha . then aku kuaa ntok shoot pica class budak-2 neh . penad ouhh . then aku tggu Ejal Ultraman balek  , then ktorg tumpang keta Cikgu m Runah . eheeee . sampai umaa , aku lepak , then malam , aku tido xD pkul 12.30 aku bangun , then aku col ziee . cakap aku dah ngantok xD  angah aku nmpak aku coll dea . dea cakap “kao neh , aku kawinkan kao ngn dea nak ?” haha . ape lha –“ then aku tido (: pagi harineh , dea bangun lambad . penad aa tho . *mmg dea sengaja nk bangun lambad :P dea cakap ngn akuu smlm nk bangun pkol 12 xD sbb dea nk elak kena tlgg mak dea masak . then deacakap biaa Jenny yg buad . haihh asek nk begado jea sayang aku neh . kann dea adek u sayang (: lepas g solat jumaat , aku g beraya kt umaa memb lama aku . rabiah (: then teman paii g angsana , jpe kekasihati dea –“ bengang jea aku jalan sesurgg – then balek  jea aku g umaa Zahin (adek) . ade open house jugak (: then balek aku pasang tali gitar . nk text dea , dea off phune – sedihh ouhhh . huu .takpe lha . aku stop sampai sini dulu yarh . kejap lagy umaa ak ade marhaban (: P/S to Miley ; nty text eah ? imy T.T
Adios !