Get your own Digital Clock

Saturday, September 24, 2011

-Kenduri Kahwin DI ruma Akmal (:

huh ~ penadnyaa -,- act tadi aku pegy ruma Akmal . ade kenduri kawin . aku kena tlgg rewang sekali . pukul 11 pagi aku dah dtgg . waa mmg enjoy gila lha . Fuad , Haziq Hud pown ade sekali . sengal lha . lama tak lepak dgnn dyorg . perangai takk berubah . buad aku tegelak jea . haha . Ramadhan pown ade sekali tady . bedekak gila xD ape yg tak best , pinggan kotor tak stop-2 dtgg kt ktorgg . tangan dah naik kecut dah xD HAHA . takpe , tlgg ikhlas kann . then pukul 5.30 aku balek (: terus onl . with the same time , aku text Miley ^^ (binitersayangaku) . AHAA :D sumpah aku rindu dea ! sdapad text dea pagi jea . huu . then dea cakap dea ade dekat Kempas ^^ (ikodmakcekdeaberaya) . huu , ktorgg plaq nk meet kt Angsana ... tp , takde rezeki kann . makcek dea penad . takpe lha Miley , next timee bole kann ? u tggu jea i dtgg Segamat ^^ i akan dtgg . I janji (: Shah Happyface pown nk ikod jugak tao . tehee :D err habes lha makin gemok Ultrawoman sorg neh  . dah bpe ruma dea beraya entah ? heeee . takpe , i suka :D nty bole cubit PP u xD hope u selamad balek segamat (: tc eah makcek ? jgn lupa i tao ato . sumpah i syg u . *tady i baca blog u ! rindu gila dekat u lepas baca . huu . dah balek t , rest eah (: lao dah ilang penad , text i okay ^^ hii . muahh siked ;* adios !